Do pracy związanej z kwalifikacją wojskową prezydent Przemyśla planuje zatrudnić 5 osób w terminie od 11 kwietnia do 26 maja.
Praca będzie polegać na wprowadzaniu danych do ewidencji wojskowej w formie elektronicznej, wydawaniu wojskowych dokumentów osobistych oraz prowadzeniu zajęć z osobami zgłaszającymi się do kwalifikacji wojskowej.
Kwalifikacje i cechy potrzebne do wykonywania tej pracy:
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych
- dyscyplina
- komunikatywność
- kultura osobista
- umiejętność pracy w grupie
Polecany artykuł:
„Prezydent Miasta planuje zatrudnić 5 osób na umowę zlecenie zawartą na okres trwania kwalifikacji wojskowej, tj. od 11.04.2022 r. do 26.05.2022 r. z wynagrodzeniem równym kwocie wynikającej z ilości przepracowanych godzin (do 8 godzin dziennie) pomnożonej przez wysokość minimalnej stawki godzinowej obowiązującej od 1 stycznia 2022 r. (19,70 zł brutto) ” - czytamy na przemysl.pl
Rekrutacja już ruszyła. Dokumenty aplikacyjne, czyli CV i klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych (do pobrania na stronie przemysl.pl) należy składać w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1 do 11 marca w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu i adresem zwrotnym oraz z dopiskiem „Oferta dotycząca kwalifikacji wojskowej”.
Osoby wytypowane do tej pracy zostaną o tym poinformowane telefonicznie do 18 marca.