"Aby ograniczyć czas trwania przerwy i wynikające stąd niedogodności dla naszych odbiorców, już od kilkunastu dni trwają intensywne przygotowania szczegółowych, godzinowych harmonogramów, według których prowadzone będą poszczególne prace. Wydłużone zostanie także czas pracy poszczególnych grup pracowników. Dlatego też pragniemy Państwa zapewnić, że wszystkie te prace będą organizowane i realizowane w taki sposób, aby ciepła woda jak najwcześniej popłynęła do Państwa mieszkań. W przypadku wcześniejszego zakończenia planowanych prac i wznowienie dostaw ciepła, będziemy informować o tym Państwa na naszej stronie internetowej w dziale "aktualności i ogłoszenia" - podaje w komunikacie przemyski MPEC.
Polecany artykuł:
Szczegółowe informacje dotyczące przerwy remontowej można uzyskać pod nr telefonu Pogotowia Ciepłowniczego - tel. 993 lub w siedzibie przedsiębiorstwa przy ul. Płowiecka 8 w Przemyślu - budynek Wydziału Sieci i Węzłów.