Serwis edition.cnn.com donosi, że "Hamburglar wraca do McDonald's". Jest to postać pojawiająca się w reklamach popularnego fast foodu, przyjaźni się z Ronaldem McDonaldem, ale i Birdie. Ten bohater wykreowany przez znaną sieć "pożąda burgerów".
I to właśnie seria słynnych figurek z Hamburglarem będzie dołączana do nowego Happy Mealu dla dorosłych. Od 3 października amerykańscy klienci będą mogli zamawiać zestawy z kanapką Big Mac lub dziesięcioma McNuggetsami oraz frytkami i napojem. Będzie to współpraca między siecią restauracji, a Cactus Plant Flea Market Box, słynną marką odzieżową. Być może niebawem oferta taka pojawi się również w Polsce.
Wewnątrz opakowania zestawu oprócz Hamburglara będzie się mogła znaleźć inna z kolekcjonerskich figurek. Mowa tutaj o: Grimace, Birdie, a także Cactus Buddy.
To nie pierwsza taka akcja McDonald’s. Wcześniej mogliśmy znaleźć w restauracjach zestawy przygotowane we współpracy z BTS, czy Travisem Scottem.
Happy Meal dla dorosłych
Przedstawiciele McDonald's uznali, że podróż w czasie to sensowny projekt, który warto zaproponować starszym miłośnikom fast foodu.
- Decydujemy się na odwołanie do jednego z najbardziej nostalgicznych doświadczeń McDonald's. Nadajemy temu nowy wydźwięk, co jest niezwykle istotne dla naszych dorosłych fanów - podkreślił Tariq Hassan, szef biura marketingu i obsługi klienta McDonald's w USA, cytowany w oficjalnym komunikacie.